Conferinta Internationala Femei in Afaceri, cel mai mare eveniment de business organizat de FEMEI IN AFACERI, va avea loc pe 20 octombrie 2016

Cea de-a doua editie a celui mai mare eveniment de business organizat de Femei in Afaceri aduce fata in fata mediul de business romanesc si cel international in contextul globalizarii si digitalizarii accelerate.

Viteza cu care tehnologia si, implicit, mediul de afaceri, publicul si instrumentele de lucru evolueaza isi pune amprenta asupra tuturor domeniilor de activitate si ii provoaca pe antreprenori si pe manageri sa fie inovatori si sa se adapteze permanent.

Partea buna? Ritmul accelerat al schimbarii vine cu multe oportunitati si beneficii pentru liderii de afaceri dispusi sa se implice activ pentru a fi cu un pas inaintea lor!
DESPRE CONFERINTA

Conferinta marcheaza si implinirea a 7 ani de existenta a organizatiei Femei in Afaceri, timp in care am avut oportunitatea sa observam evolutia mediului de business feminin din Romania si din lume, sa identificam care sunt nevoile care inca nu au fost acoperite in domeniu si care sunt informatiile ce ar aduce cea mai mare valoare pentru antreprenori, specialisti si freelanceri.

Conferinta isi propune sa reuneasca lideri locali si internationali pentru o zi in care vom dezbate pasii prin care ne putem asigura ca o afacere va trece de faza de start-up si se va dezvolta armonios si vom invata din experienta unor speakeri cu experienta din business, inovatie, branding si comunicare online.
CUI SE ADRESEAZA?

„In the future, there will be no female leaders. There will just be leaders.” (Sheryl Sandberg)

Conferinta Internationala Femei in Afaceri se adreseaza antreprenorilor, specialistilor si freelancerilor din Romania si din mediul international, femei si barbati, interesati sa se dezvolte profesional si sa fie la curent cu tendintele globale din business, inovatie, branding si digital.
CE FACEM DIFERIT?

Prin intermediul acestei conferinte, vrem sa oferim idei si sa generam discutii pentru dezvoltarea domeniului antreprenorial si managerial, in contextul social si economic actual. Conectand mediul de business romanesc cu cel international, prin prezenta speakerilor, dar si a participantilor din afara tarii, vom facilita accesul la un flux de informatii specializate si de actualitate si vom cauta impreuna solutii pentru afaceri sustenabile.
DE CE SA PARTICIPI?

Este recomandabil ca schimbarea sa fie privita de manageri si antreprenori ca un proces complex, care implica nu numai anumite cunostinte, ci si emotii si tranzitii personale. In cadrul conferintei vei cunoaste persoane de afaceri care traiesc situatii profesionale similare cu ale tale, dar au experiente si expertize diferite, si vei intra in contact cu unii dintre cei mai buni speakeri ai momentului, din Romania si mediul international.
CE VEI AFLA – TEMATICA

PANEL 1. Imagine YOU – Ce inseamna sa fii inovator si cum influenteaza inovatia mediul de business actual?

PANEL 2. Inspire YOU – Care sunt cele mai intalnite obstacole cu care se confrunta startup-urile in prezent si cum le pot depasi?

PANEL 3. Create YOU – Cum a evoluat conceptul de branding si cum se poate aplica cu succes in 2016?

PANEL 4. Connect YOU – Tranformarea mediului de business in era digitala: care este rolul mediului online intr-o afacere?

 

Temele de discutie sunt construite in jurul unui cuvant-cheie: YOU. Fiecare panel va aborda un aspect important din evolutia unei afaceri si te va ajuta sa iti gasesti raspunsurile la cele mai importante provocari profesionale.
Modalitatea de prezentare este atractiva, punandu-se accent pe exemplele si experientele personale ale fiecarui speaker, in final fiind alocata o sesiune de intrebari si raspunsuri, pentru ca participantii sa intre in legatura cu speakerii si sa afle direct raspunsurile care ii intereseaza.
Networking – Conferinta reprezinta un bun prilej de networking, de gasire a unor noi oportunitati de business. In plus, este o platforma potrivita pentru a discuta, a dezbate teme legate de afaceri atat in timpul conferintei, cat si intr-un cadru mai relaxat, in timpul pauzelor.

 

Pret: 79 EURO
PARTICIPA SI TU!
http://www.conferinte.femei-in-afaceri.ro/conferinta-internationala-fia
Poti alege sa participi la conferinta si sa inchiriezi un stand de prezentare/vanzare pentru produsele si serviciile tale.